
NoStress je avangardni bistro smješten u ugodnom i sjenovitom kutku užurbanog glavnog trga iz 13. stoljeća u povijesnoj jezgri Splita pod zaštitom UNESCO-a.
NoStress pronalazi svoju inspiraciju u “bestsellerima” francuske kuhinje, kombinirajući autentične i vrhunske francuske sastojke s mediteranskim aromama i originalnim začinima i okusima ovog kraja.
Za slasnu pustolovinu je zadužen masterchef Marko Đurašević, virtuoz s više od dva desetljeća radnog iskustva u Španjolskoj i kuhar u svjetski poznatim restoranima s dvije Michelinove zvjezdice.

Preuzimanjem vođenja društvenih mreža smo dobili uvid o publici te postavili ciljeve promoviranja brenda NoStress bistra. Kao idealan alat za angažiranje i interakciju s ciljanom publikom, korištene su kako bi prvenstveno izjednačili potražnju tijekom cijelog dana.
Oglašavanje na Facebooku i Instagramu je provedeno tako da su osmišljene kampanje koje targetiraju domaću i stranu ciljanu publiku u Splitu koju bi mogli zainteresirati na akciju.
Tijekom višemjesečne suradnje odlučeno je pružiti gostima još bolje online korisničko iskustvo, te smo dizajnirali i izradili novu poboljšanu web stranicu. Na njoj je istaknuto sve što korisnike zanima: jelovnici s cijenama, lokacija bistra, rezervacije te direktni link na društvene mreže.

